dcsimg #frågaframtiden - Ramböll Sverige AB

Besök Ramböll i Almedalen
den 14 juni 2017

#frågaframtiden

Vilka får komma till tals och vilka förutspår trenderna när det gäller vår samhällsutveckling? Vi har frågat de unga hur de ser på framtiden. Se rapporten och läs mer om vårt engagemang i Almedalen här.

Vi tror att det finns ett glapp. Och vi är övertygade om att det går att förbättra om politikerna vågar fatta beslut som ger resultat på lång sikt utifrån invånarnas önskemål.

Enkätundersökning - Ungdomars syn på framtiden

Vi har frågat 200 unga i åldern 15-18 år om deras tankar inför framtiden. Barn och ungdomar är de som kommer att leva i framtidens samhällsinfrastruktur, som måste vara hållbar för framtida generationers behov och drömmar. I denna rapport ger vi unga möjlighet att uttrycka sig. Läs rapporten här (öppnas i ny flik)

Träffa Ramböll i Almedalen

Tisdag 4 juli står Ramböll som värd för två seminarier på Wisby Strand Congress & Event på Donnersgatan 2. Temat för båda är samhällsbyggande i framtiden. Förutom våra egna seminarier deltar flera av våra experter på andra seminarier under veckan.

Läs mer om var du kan träffa Ramböll i Almedalen här

Almedalsveckan hålls i Visby på Gotland mellan 2-9 juli.

T0761-257287
Eboel.bengtsson@ramboll.se